> Filtre

Categorii

Politica si procedura de returnare a produselor:

Orice mentiuni cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul coletului se face in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, in prezenta curierului si se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatie ulterioara, cu privire la acest aspect, se considera nula.

Conform O.U.G. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice (art. 3 alin. 1).

Conform art. 16 "sunt exceptate de la dreptul de returnare in ceea ce priveste contractele la distanta: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator" (art. 16 lit. e).

La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat.

Poti beneficia de acest drept legal daca sunt indeplinite conditiile de returnare pe care le gasesti mai jos:

Returul se poate face în interval de 14 de zile lucratoare de la data la care ai intrat în posesia comenzii, fara a fi nevoit sa justifici decizia de retragere.

Clientul se obliga sa returneze produsele in stare perfecta si impecabila, nefolosite/netestate, cu sigiliul si ambalajul original, respectiv intr-o stare în care produsele pot fi comercializate din nou.

Produsele vor fi returnate împreuna cu toate accesoriile, esantioanele/cadourile gratuite, in ambalajul original nedeteriorat.

In caz contrar, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.

Metionam ca S.C. Exclusiv Interline S.R.L. nu va suporta costul transportului de returnare a produselor, acesta fiind suportat in totalitate de catre client.

Returnarea produselor se va face la adresa de mai jos:

Str. Liviu Rebreanu nr. 46-58, Tronson VII, Sc. J, Ap. 4, Sector 3 Bucuresti, cod postal 031793.

Pentru informatii suplimentare, iti stam la dispozitie de L-V: 09:00- 16:00, la 0770360096 sau comenzi@exclusivcosmetics.ro

DREPTUL SI PROCEDURA DE RETURNARE A PRODUSELOR:

Te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

1. Descarca formularul de returnare.

In cazul în care optezi pentru descarcarea formularului, te rugam sa il trimiti in atentia noastra la adresa de e-mail: comenzi@exclusivcosmetics.ro si vei primi un mail de confirmare in cel mai scurt timp ( max: 2 - 3 zile lucratoare).

2. După ajungerea coletului la depozitul www.exclusivcosmetics.ro, se va face recepția si se va verifica daca au fost îndeplinite conditiile de retur si pe care le gasesti stipulate in Termeni și Condiții.

3. Dupa verificarea și acceptarea returului se va restitui contravaloarea produselor in contul indicat in formular.

Te rugam sa introduci datele pentru a face posibila returnarea banilor. Prin completarea acestui formular sunt de acord ca EXCLUSIV INTERLINE SRL sa ramburseze sumele in contul bancar mentionat mai jos.

Câmpurile marcate cu * sunt OBLIGATORII.

Declar ca am luat cunostinta de noile informatii cu privire la protectia datelor si sunt de acord cu acestea.

Esti un client important pentru noi, pentru a te putea consilia in alegerea produselor potrivite nevoilor tale, contacteaza-ne!

No products

To be determined Shipping
0,00 lei Total

Check out