Politica de returnare a produselor
Orice mentiuni cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul coletului se face in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, in prezenta agentului curier si se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatie ulterioara, cu privire la acest aspect, se considera nula.
Conform O.U.G. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristicede la primirea produsului. Renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice (art. 3 alin. 1).
Conform art. 16 "sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator" (art. 16 lit. e).
La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.
Metionam ca S.C. Exclusiv Interline S.R.L. nu va suporta costul transportului de returnare a produselor, acesta fiind suportat in totalitate de catre client.
Returnarea produselor se va face la adresa de mai jos.
Adresa de returnare a produselor:
Str. Liviu Rebreanu nr. 46-58, Tronson VII, Sc. J, Ap. 4, Sector 3 Bucuresti.